Målet er å gi ledere og ansatte i forbindelse med sykefraværsoppfølging kunnskap om oppfølgingsplan, hvordan denne utarbeides, hva som er god informasjon i forhold til dokumentasjon og samhandling mot øvrige. I tillegg hvordan man i praksis sender planen til sykmelder og NAV. Gjennom IA-verkstedet får deltakerne bl.a kjennskap til følgende:

  • Lovpålagte tidsfrister
  • Hva er en oppfølgingsplan?
  • Hvorfor lage en oppfølgingsplan?
  • Hva kjennetegner en god oppfølgingsplan - og hvordan utarbeide denne ilag med den ansatte
  • Innsending av den digitale oppfølgingsplan til sykmelder og NAV

Målgruppe: Alle ansatte i Vardø kommune

Kurset holdes av NAV Arbeidslivssenter. Påmelding er ikke påkrevet men ønskelig.

Det er samme kurs som holdes tre forskjellige ganger slik at alle ansatte skal ha mulighet til å delta.

Sted: Vardø, Kinosalen

Tidspunkter

5. april kl. 09:00 - 11:00

Påmeldingsfrist: 4. april kl.23:45

Påmelding: https://arbeidsgiver.nav.no/kursoversikt/a167U000000kAVQQA2

6. april kl. 09:00 - 11:00

Påmeldingsfrist: 5. april kl.23:45

Påmelding: https://arbeidsgiver.nav.no/kursoversikt/a167U000000kAVVQA2

6. april kl. 12:00 - 14:00

Påmeldingsfrist: 5. april kl.23:45

Påmelding: https://arbeidsgiver.nav.no/kursoversikt/a167U000000kAVaQAM